Welkom op KCS-thuiswerkplek.nl; de plek waar je alle benodigdheden voor je thuiswerkplek kunt bestellen.
Inloggen

Bezoek je voor de eerste keer deze shop?
Klik dan op "wachtwoord vergeten", dan kom je bij een scherm om je account door middel van het invullen van je gebruikersnaam te activeren. Hierna ontvang je een email om je wachtwoord zelf in te geven en kun je aan de slag!

Login
Wachtwoord vergeten?

Veelgestelde vragen

Algemeen


Worden de producten mijn eigendom?
Nee, alle thuiswerkmiddelen blijven eigendom van KLM Catering Services. Je krijgt de middelen in bruikleen.

Mag ik ook zelf elders artikelen aanschaffen?
Nee, de middelen voor de thuiswerkplek kunnen alleen worden geleend via Thuiswerkplek.nl. Zo weten we dat ze aan de Arbo-richtlijnen voldoen en hoeft er niet op locatie een check plaats te vinden.

Bestellen
Je kunt kiezen voor:
- één zit-sta bureau met bladkleur naar keuze in verschillende afmetingen (breedte 1,20m, 1,40m en 1,60m)
- één BMA Axia 2.5 bureaustoel rugleuning zwart netweave, zitting zwart
De producten die in deze webshop staan voldoen aan de Arbo richtlijnen.

Levering


Wanneer worden de spullen geleverd?
Uitlevering vindt plaats in een logische planning voor het verhuisbedrijf. Gemiddeld zit er op het meubilair en toebehoren een levertijd van 4-6 weken. Voor het aflevermoment van het meubilair wordt een afspraak met jou gemaakt en helpt de monteur bij het monteren.
Onze planning zal tijdig contact opnemen m.b.t. het levermoment.

Vragen of problemen na levering?
Mochten er onverhoopt problemen optreden na levering, of je hebt vragen over bepaalde artikelen, dan vragen we je om rechtstreeks contact te zoeken met onze leverancier Thuiswerkplek.nl via contact@thuiswerkplek.nl. Binnen 48 uur (werkdagen) zal er dan contact worden opgenomen.

Bij wie kan ik terecht  met vragen over mijn bestelling of de geleverde items?
Gebruik hiervoor het contactformulier het “Contact en Service”.  

Arborichtlijnen


Wat kan ik doen om lichamelijke klachten bij thuiswerken te voorkomen?
Kijk hiervoor op de pagina ‘Arborichtlijnen’. Heb je nog aanvullende vragen, neem dan contact op met contact@thuiswerkplek.nl


Wat moet ik doen als ik twijfel of mijn werkplek is ingesteld volgens de ergonomische beginselen en Arborichtlijnen?
Kijk hiervoor op de pagina ‘Arborichtlijnen op de webshop. Mocht dit je vraag niet beantwoorden, neem dan contact op met contact@thuiswerkplek.nl


Schade, defect en garantie


Wat moet ik doen als er iets stuk is gegaan?
De middelen zijn van hoogwaardig kwaliteitsniveau. Mocht er toch iets stuk gaan na deugdelijk gebruik, neem dan contact op met Thuiswerkplek.nl via contact@thuiswerkplek.nl.

Mijn zit/sta werkplek gaat niet meer omhoog. Wat moet ik doen?
Wanneer de zit/sta werkplek tijdelijk van de stroom af is geweest, kan het voorkomen dat de werkplek niet meer omhoog of omlaag gaat. Dan kun je het volgende doen:
  1. Stroom een paar minuten van de werkplek af.
  2. Naar beneden toets inhouden, totdat werkplek helemaal beneden is.
  3. Naar beneden toets 10 á 15 seconden inhouden als de werkplek helemaal beneden staat, zodra gereset zal de werkplek nog iets naar beneden gaan en weer een stukje omhoog.
Nu kun je de werkplek weer omhoog en naar beneden doen.
Mocht dit alsnog niet helpen, neem dan contact op met contact@thuiswerkplek.nl.

 

Beëindiging


Wat gebeurt er als ik tussentijds uit dienst treed?
Als je uit dienst gaat, wordt er door het verhuisbedrijf een afspraak gemaakt om de geleende middelen op te halen. Opzeggingen lopen via het Service Center van KCS.